دی جی مووی

  • ۰
  • ۰

سریال ترکی پنهانم کن

 

"پنهانم کن"، سریالی استثنایی در ژانر درام، عاشقانه، و اجتماعی که در سال 2023 به تولید رسیده است. این اثر توسط Nadim Güç ساخته شده و تحت کارگردانی استعاره گوچ به تصویر کشیده شده است. داستان آن، زندگی دو دختر جوان به نام‌های مته و ناز را به نمایش می‌گذارد، دخترانی که در دنیایی از ثروت و قدرت بزرگ شده‌اند و اکنون در راه ازدواج قرار دارند، اما با چالش‌ها و وعده‌هایی که از کودکی داده شده‌اند، مواجه می‌شوند.

 

 

سریال با بازیگرانی همچون Emine Umar، Tamer Levent، Gökşen Ateş، Edip Saner، Sıla Korkmaz، Açelya Devrim Yılhan، Şenay Gürler، Sera Tokdemir، Nizam Namidar، Ceyda Düvenci، Sevinç Erbulak، Nilüfer Açıkalın، Asude Kalebek، Cemre Baysel، Uraz Kaygılaroğlu، Kamil Güler و سایر هنرپیشگان، به تصویر کشیده شده است. این بازیگران با بازی بی‌نقص خود، تصاویر زندگی پیچیده و پر از احساسات دو دختر جوان را به نمایش می‌گذارند.

 

سریال "مرا پنهان کن" با زیرنویس فارسی هاردساب و رزولوشن‌های HQ480P، HD720P، و FullHD1080P در دسترس قرار گرفته است، تا تماشاگران بتوانند از کیفیت بالای تصاویر لذت ببرند. تهیه‌کننده این اثر، Dr. Gülseren Budayıcıoğlu است که با دقت و حساسیت، این داستان پرشور را به تصویر کشیده است.

 

از اینجا به بعد، با ورود به دنیای "پنهانم کن"، شاهد یک سفر هیجان‌انگیز در زندگی دو دختر جوان و چالش‌هایی که با آن مواجه می‌شوند، خواهید بود. آیا آن‌ها می‌توانند با وعده‌های دوران کودکی خود هماهنگ شوند یا تقدیری دیگر در انتظار آن‌هاست؟ جهان پنهان این دو دختر، با همه رازها و احساسات، منتظر کشف شدن توسط شماست. "من را نگه دار"، یک داستان جذاب که شما را در گریه و خنده و بازیگری های فوق‌العاده‌اش خواهد گذاشت.

 

همچنین شما میتوانید برای دانلود سریال ترکی پنهانم کن وارد سایت www.hatgapbot.ir  بشید.

برای دانلود قسمت 6 سریال پنهانم کن هم میتوانید از سایت هت گپ استفاده کنید.

  • ۰۲/۰۹/۱۵
  • ali akbari

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی